Jump to content

Photo

Randy Orton WWE 2K15 Entrance



  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
OFFLINE   Trilluminati

Trilluminati

    Rookie

  • Member
  • 81 posts

http://youtu.be/VoMBC5XLbk8

#2
OFFLINE   NickDanger94

NickDanger94

    Jobber

  • Member
  • 249 posts
Woooooow it's not even in sync with the music at all, but I mean it looks better with the lighting but it bothers me it's STILL not accurate to the entrance, he's had it for like 4 years now, but whatever not everything can be perfect.

#3
OFFLINE   MNeves98

MNeves98

    Jobber

  • Member
  • 202 posts

Just wow



#4
OFFLINE   fawaz

fawaz

    Undercard

  • Member
  • 451 posts
It ok for first year on next gen but it an entrance not a gameplay

#5
OFFLINE   GhostFan

GhostFan

    Main Eventer

  • Member
  • 2,735 posts
  • Gender: Male

2k/Visual/Yukes is really making me a believer. lol Anything I took issue with, I'll adjust with my tv lol Like the darkness and contrast. It's too bright. Lawler was pretty loud. I'll get over it. 

 

Wade Barret's entrance is up but I can't find it.



#6
OFFLINE   Tamer

Tamer

  • Supporter
  • 4,083 posts

Awards:

Users Awards
Seems accurate to me, does he actually do anything else?

#7
OFFLINE   GhostFan

GhostFan

    Main Eventer

  • Member
  • 2,735 posts
  • Gender: Male

damn. Why aren't there any camera flashes when he poses on the turnbuckle!!???? :( I hope they can fix that. I'm kind of worried about the Wyatts entrance with the lights in the audience, now which is probably a heavy task in itself.



#8
OFFLINE   #TwistedHEEL

#TwistedHEEL

    I got screwed!!!

  • Member
  • 4,291 posts

Awards:

Users Awards

Umm maybe it's still a WIP or maybe they did it intentionally to avoid giving some people seizures....*shrugs* Oh well I can tolerate this....for now.



#9
OFFLINE   GhostFan

GhostFan

    Main Eventer

  • Member
  • 2,735 posts
  • Gender: Male

That crowd looks great. They listened to meeeeeeeeeeeeeee lmao I wanted  more diverse crowd with kids who actully pay attention lol THEY DID IT 

 

iAyY5nqkkwCV6.gif



#10
OFFLINE   The Real Deal

The Real Deal

    The It Factor of the Hotel

  • Member
  • 1,431 posts

Awards:

Users Awards
New entrances for every WWE Superstar in the game you said @Jared2K...

YOU LIER!

#11
OFFLINE   Tamer

Tamer

  • Supporter
  • 4,083 posts

Awards:

Users Awards
Randy doesn't actually do anything else different on his way to the ring, what you see is exactly the same as what you see every Monday Night.

#12
OFFLINE   GhostFan

GhostFan

    Main Eventer

  • Member
  • 2,735 posts
  • Gender: Male

I understand some people wanted new entrances or at leasat 2k said they would have those but in all honesty, I camera angle will do the trick most times. I dreaded some of the camera angles from 2k14. I don't really like the camera angle when Goldust comes on stage with his pyro. I'd rather have that back of the arena straight shoot or 300 section angle to see the pyro from a far. 



#13
OFFLINE   Noob Saibot

Noob Saibot

    ChampOwensChamp

  • Hall of Fame
  • 14,518 posts

Awards:

Users Awards

Same entrance , but the entrance was good . Jerry's voice is too much loud for the entrance . The only improvement is graphics .



#14
OFFLINE   Punk_fan

Punk_fan

    Jobber

  • Member
  • 216 posts

I am amazed that the ropes actually moved when Orton got between them on the apron and then moved again when Orton went to the corner and did his pose standing on the ropes.  Details like those are the ones that have been missing in past WWE games so it's cool to see 2K got them right.



#15
OFFLINE   Tamer

Tamer

  • Supporter
  • 4,083 posts

Awards:

Users Awards

Same entrance , but the entrance was good . Jerry's voice is too much loud for the entrance . The only improvement is graphics .

What about Justin Robert's announcing?



#16
OFFLINE   Noob Saibot

Noob Saibot

    ChampOwensChamp

  • Hall of Fame
  • 14,518 posts

Awards:

Users Awards

I've just looked back because I doubted , but I checked out and it my worries became true :

 

They literally copied everything from last ears' entrance , but also the minitrons ... Notice the difference in the video above ... Dissapointing , as I expected them to care more about the little details than THQ .

 

 

Same entrance , but the entrance was good . Jerry's voice is too much loud for the entrance . The only improvement is graphics .

What about Justin Robert's announcing?

 

Yeah , I forgot about that ... I  actually think it goes fine ...



#17
OFFLINE   GhostFan

GhostFan

    Main Eventer

  • Member
  • 2,735 posts
  • Gender: Male
Can't wait to see roman's entrance.he has to come from the top.

#18
OFFLINE   BRITLAND

BRITLAND

    Midcarder

  • Member
  • 656 posts
[quote name="Noob Saibot" post="1919924" timestamp="1408746190"]

I've just looked back because I doubted , but I checked out and it my worries became true :
 

They literally copied everything from last ears' entrance , but also the minitrons ... Notice the difference in the video above ... Dissapointing , as I expected them to care more about the little details than THQ .

I expect this is just an early version, plus Orton's entrance was perfect last year so nothing much to complain about

#19
OFFLINE   005Classics

005Classics

    Main Eventer

  • Supporter
  • 4,674 posts

Awards:

Users Awards

Really, there's no need to fix something that ain't broken in the eyes of 2K.



#20
OFFLINE   AccidentaL GeniuS

AccidentaL GeniuS

    The SDH Ambassador

  • Supporter
  • 4,647 posts
  • Gender: Male
  • Location: Iran
  • CMSaleh
  • AccidentalGenius

Awards:

Users Awards

Good...







Also tagged with one or more of these keywords: VIDEOS

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users